top of page
Search
  • Writer's pictureRALUCA ANDREEA FORȚ

TIC - Tema 15 - Eseu

Am fost la Olimpiadă



Olimpiada la profilul Productie Media a avut loc în data de 31 ianuarie. Am participat împreună cu colegii mei. Am vrut să particip deoarece, în trecut am mai participat la olimpiade și mi s-a parut interesant.

Pentru început, am intrat în cabinetul domnului diriginte, unde am primit subiectele de olimpiadă însoțite de câte o foaie de examen pe care am completat-o cu informațiile personale. Din cauza faptului că am fost coplesită de emoții, am greșit și am fost nevoită să iau altă foaie.

Am început să rezolv subiectul, să aleg și să formulez răspunsuri cât de poate de corecte, cel puțin din punctul meu de vedere. Nu a fost greu deloc, cu puțină pregătire consider că puteam obține un rezultat mai bun.

În a doua parte a acestei olimpiade am primit un alt subiect care trebuia rezolvat pe PC, din păcate nu am reușit să finalizez această parte și am obținut nota opt.

Consider că a fost o experiență intereantă din toate punctele de vedere și sper că o să mai am ocazia să particip.


5 views0 comments

Recent Posts

See All

コメント


Post: Blog2_Post
bottom of page