top of page
Search
  • Writer's pictureRALUCA ANDREEA FORȚ

Tema 14 - Lucrare de laborator 2

Echipa numarul 2 a fost formata din:

- a avut funcția de șef coordonator și s-a descurcat excelent. Ea a decis ce funcții are fiecare membru din echipă și a avut grijă ca fiecare să se ocupe serios de funcția respectivă. De asemenea, ea a realizat copierea filmului creat cu telefonul pe hardul alocat acestui proiect, folosind adaptorul ide-usb alocat acestui proiect.

  • Fort Raluca (eu)

- am avut funcția de redactor blog. După cum puteți observa, am realizat un articol în care voi descrie și voi explica tema de azi. De asemenea, am editat videoclipul și am realizat unele fotografii.

- a avut funcția de tehnician PC și s-a descurcat foarte bine.

- a avut funcția de model pentru videoclip și s-a descurcat bine.



Aici puteți observa niște poze realizate în timpul proiectului:




















12 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page