top of page
Search
  • Writer's pictureRALUCA ANDREEA FORȚ

M4 Tema 2 - Sigla


  1. Am creat un background cu dimensiunile de 300x300px si 300dpi.

  2. Am creat un triunghi cu înălțimea de 150px si lățimea de 300px.

  3. Am copiat triunghiul respectiv și l-am rotit la 180 de grade, după care i-am selectat o culoare.

  4. Ulterior am copiat cele doua triunghiuri și le-am rotit la 90 de grade, selectându-le o altă culoare.

  5. Am mai creat un triunghi cu înălțimea de 150px si lățimea de 100px pe care l-am centrat în mijloc folosind uneltele din meniul de sus.

  6. Am copiat acel triunghi și l-am rotit la 180 de grade, după care am copiat cele două triunghiuri și le-am rotit la 90 de grade.

  7. Am selectat culorile astfel încât să obținem rezultatul corect.

10 views0 comments

Recent Posts

See All

Yorumlar


Post: Blog2_Post
bottom of page