top of page
Search
Writer's pictureRALUCA ANDREEA FORȚ

M3 Tema 5 - Promovare



TESTIMONIALE:

Karina: "Imi place la acest liceu faptul ca profesorii sunt intelegatori"


Mario: "La liceul nostru imi place ca suntem singurul liceu cu productie media din judet"


George: "Mie imi place cel mai mult la acest liceu faptul ca profesorii sunt foarte amabili chiar daca elevii nu prea sunt si tot ce pot sa spun e ca imi doresc sa termin liceul aici"



PROCESUL ACTIVITATII:

  • am realizat 5 fotografii in interiorul liceului.

  • am redimensionat fotografiile la dimensiunea 400x400px.

  • le-am plasat intr-un document de 1000x1000px, adaugand numele, locatia si modalitatea de contact a liceului.

  • am creat acest articol care, dupa cum vedeti, contine documentul creat in photoshop si parerile altor 3 colegi despre liceu.


8 views0 comments

Recent Posts

See All

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page