top of page
Search
  • Writer's pictureRALUCA ANDREEA FORȚ

M3 Tema 16 - Pix


  1. Am realizat o fotografie a unui pix pe care am lipit o etichetă cu numele meu.

  2. Am decupat pixul din fotografie.

  3. Am creat un document în Photoshop cu dimensiunile de 500x500px și rezoluția 150.

  4. I-am pus culoarea neagră, după care am adăugat pixul decupat.

  5. Am copiat pixul și l-am rotit la 90 de grade.

  6. Am selectat ambele pixuri și le-am copiat, le-am rotit la 36 de grade (după ce am observat că în poza originală erau 10 pixuri, a fost ușor să-mi dau seama că era nevoie de un simplu calcul și anume 360:10=36) pentru a afla cât spațiu trebuie lăsat între "petale".

  7. Am repetat acest proces până am obținut 10 pixuri în imagine.

  8. Pentru a ne asigura că "floarea" este centrată în mijloc, folosim Ctrl+T și verificăm dacă dimensiunile de la X si Y sunt de 250px (pentru că dimensiunea background-ului este de 500x500px)

  9. Pentru imaginea de mai sus, am creat un document cu dimensiunile 1500x1500px.

  10. Am adăugat imaginea realizată anterior de 9 ori și acesta este rezultatul.

22 views0 comments

Recent Posts

See All

コメント


Post: Blog2_Post
bottom of page